مفتخریم که از فروشگاه چاپ آنلاین دیدن می فرمایید.(هرروز محصولات جدید به سایت اضافه می شود.) با خرید از سایت از 10 درصد تخفیف هدیه برخواردار شوید

روش های ارسال سفارشات

درود بر شما

جهت تحویل سفارشات مسیرهای زیر در نظر گرفته شده است :

 

🟢 میخوام به آدرسم با پست ارسال شود .

(ارسال به سراسر ایران ) سفارشات دوستان و هموطنان عزیزمان در اقصی نقاط سرزمین زیبای ایران بعد از تایید و آماده سازی، در ساعات فعالیت اداره پست توسط "پست پیشتاز" برای شهرستان ها و توسط "پست ویژه " در تهران به آدرس و کد پستی ثبت شده در سفارش، ارسال می گردد و پیامکی حاوی "کد دریافت مرسوله" برای شما ارسال می گردد که با ثبت این کد در "سامانه ی رهگیری مرسولات پستی" به آدرس https://tracking.post.ir/ قابل پیگیری و مشاهده می باشد. هزینه ارسال توسط پست 30.000 تومان می باشد که در هنگام ثبت سفارش به مبلغ نهایی فاکتوراضافه می گردد. مرسولات هموطنان در شهرستان ها توسط پست پیشتاز و در تهران توسط پست ویژه  و از محل فروشگاه دراستان تهران ارسال می گردد و با توجه به محل سکونت شما بعد از  یک الی چند روز به دست شما می رسد. تمامی سفارسات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و محافظتی در بسته بندی مناسب و پاکت حباب دار ارسال می گردد.

زمان ارسال سفارشات با توجه به زمان فعالیت اداره پست انجام می گردد.

 

 

⚪️ تهران هستم، با الوپیک، اسنپ یا تپ سی ارسال شود.

(ارسال فوری به سرتاسر تهران بزرگ ) این گزینه مناسب همشهریان عزیز تهرانی در نظر گرفته شده است و سعی شده با کمترین مبلغ برای شما ارسال گردد. همکاران ما بعد از ثبت و آماده سازی سفارش با شماره ی ثبت شده ی شما "تماس می گیرند " و بعد از هماهنگی های لازم ، بسته را تحویل پیک می دهند . پیامکی حاوی " شماره تماس پیک" برای شما ارسال می گردد و شما بعد از تحویل گرفتن سفارش در آدرس ثبت شده خود با متصدی پیک حساب می کنید. هزینه ی ارسال پیک در فاکتور شما لحاظ نمی شود و به عهده ی خریدار می باشد .

ساعات ارسال سفارشات :  همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 10 صبح الی 16 عصر انجام می گیرد.

 

 

🔴 خودم میام از آدرستون تحویل می گیرم.

( تحویل در محل فروشگاه ) این گزینه مناسب دوستان عزیزی است که خودشان جهت تحویل گرفتن سفارش به محل فروشگاه تشریف می آورند و یا پیک خود را ارسال می کنند. بعد از ثبت و آماده سازی سفارش "پیامکی " برای شما ارسال می گردد که حاوی " کد تحویل سفارش " و " آدرس فروشگاه محل تحویل " می باشد و شما با نشان دادن همین پیامک به متصدی فروش در محل فروشگاه ، سفارش خود را تحویل می گیرید. توجه داشته باشد فقط سفارشاتی قابل تحویل می باشند که پیامک تحویل سفارش دریافت کرده اند .در زمان تحویل گرفتن سفارش هیچ هزینه ای برای شما لحاظ نمی شود و به فاکتور اضافه نمی گردد.

ساعات تحویل سفارشات :  همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 10 صبح الی 16 عصر انجام می گیرد.

 

     آدرس تحویل سفارشات حضوری :
 

   📍خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، خیابان موسیوند، خیابان کریمی، شماره  108

 

 

در صورت بروز هر نوع سوالی با همکاران واحد پشتیبانی به شماره 09194200764 تماس حاصل فرمایید.

پاینده و سرافراز باشید.

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.